Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (125)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (9)Реферативна база даних (32)Авторитетний файл імен осіб (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Драч І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 98
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Драч І. Є. 
Визначення наукового проекту на основі системно-ціннісного підходу [Електронний ресурс] / І. Є. Драч, Н. С. Рулікова // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2012. - № 4. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2012_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.787 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Драч І. 
Аналіз базових категорій компетентрісного підходу та їх співвідношення [Електронний ресурс] / І. Драч. // Теорія та методика управління освітою. - 2013. - Вип. 10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2013_10_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.101 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Драч І. І. 
Педагогічний супровід формування професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / І. І. Драч // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 473-479. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_74
Попередній перегляд:   Завантажити - 345.134 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Драч І. 
Компетентність фахівця як теоретична проблема [Електронний ресурс] / І. Драч // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_13
У зв’язку з існуючою невизначеністю та проблемністю базових категорій компетентнісного підходу в системі освіти проаналізовано тлумачення поняття «компетентність» у зарубіжній та вітчизняній психолого-педагогічній літературі. На основі узагальнення різних трактувань поняття «компетентність» подано авторське розуміння його змісту як складної інтегративної характеристики особистості, що обумовлює її здатність до реалізації власного потенціалу. Визначено основні складові компетентності фахівця.В связи с существующей неопределенностью и проблемностью базовых категорий компетентностного подхода в системе образования проанализировано толкование понятия «компетентность» в зарубежной и отечественной психолого-педагогической литературе. На основе обобщения разных трактовок понятия «компетентность» представлено авторское понимание его содержания как сложной интегративной характеристики личности, которая обуславливает ее способность к реализации собственного потенциала. Определены основные составляющие компетентности специалиста.In the article analyzes the understanding of the concept “competence” in foreign and domestic psychological and educational literature. At its base is represented by own interpretation of specialist expertise and presented its essential characteristics.
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.179 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Драч І. Є. 
Формування команди наукового проекту вищого навчального закладу на основі методу зважених сум [Електронний ресурс] / І. Є. Драч, Г. Л. Теплякова // Управління розвитком складних систем. - 2013. - Вип. 15. - С. 11-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2013_15_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 513.199 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Драч І. Є. 
Інноваційно-проектна діяльність у системі рейтингового оцінювання ВНЗ України [Електронний ресурс] / І. Є. Драч // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2012. - № 5. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2012_5_25
Мета роботи - аналіз структури та видів досліджень наукових секторів України; визначення впливу показників науково-технічної та інноваційно-проектної діяльності вищого навчального закладу (ВНЗ) на його конкурентоздатність і місце в рейтингу. Методологічною базою є загальнонаукові принципи проведення досліджень (методи наукового аналізу та синтезу), теоретичні та методичні основи системного та процесного підходів, а також методи ранжування. Як джерела інформації використано дані статистичної звітності та праці вітчизняних науковців. Наведено загальну характеристику деяких методик побудови рейтингів ВНЗ України. Розглянуто рейтинг університетів України III, IV рівнів акредитації "Топ-200 Україна", в якому значну частку рейтингової оцінки складає наукова діяльність, а також досліджено методику його побудови. Представлено діаграми розподілу ваги між індикаторами в індексах якості науково-педагогічного потенціалу, якості навчання та міжнародного визнання. Виявлено залежність між якістю науково-педагогічного потенціалу та місцем ВНЗ у рейтингу, його конкурентоздатністю в освітянському секторі України. Надано характеристику наукових секторів (академічного, галузевого, освітянського, заводського, підприємницького), розглянуто організаційно-правові форми підприємств позавідомчої науки (інкубатор, технопарк, технополіс), а також надано структуру освітянського сектора. Визначено види досліджень відповідно до сектора науки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.971 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Драч І. І. 
Аналіз досвіду підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / І. І. Драч // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2013. - Вип. 42. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2013_42_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 582.953 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Драч І. 
Особливості професійної діяльності викладачів вищої школи в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / І. Драч // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 1. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.513 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Драч І. 
Формування ключових компетентностей як основа професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / І. Драч // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 2. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.637 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Драч І. І. 
Організаційно-педагогічні умови та засоби компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / І. І. Драч // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 34. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_34_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.308 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Драч І. Д. 
Сакральне в текстах як маркер елітарної літератури [Електронний ресурс] / І. Д. Драч // Питання літературознавства. - 2011. - Вип. 82. - С. 211-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2011_82_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.072 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Драч І. 
На перехресті мистецтв: жанрові особливості "Ноктюрну b-moll” Юрія Косача [Електронний ресурс] / І. Драч // Питання літературознавства. - 2012. - Вип. 85. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2012_85_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Драч І. І. 
Формування професійно-особистісних якостей магістрантів педагогіки вищої школи в ході професійної підготовки [Електронний ресурс] / І. І. Драч // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 542-548. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_78
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.195 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Драч І. 
Феномен управління в умовах трансформації освіти [Електронний ресурс] / І. Драч. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.171 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Драч І. Д. 
Елітарна література: феномен на марґінесі культурно-історичної доби [Електронний ресурс] / І. Д. Драч // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Філологія. Літературознавство. - 2011. - Т. 168, Вип. 156. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufl_2011_168_156_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.357 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Драч І. 
Модернізація вищої освіти: методологічні можливості основних парадигм [Електронний ресурс] / І. Драч // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 5. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_5_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.772 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Драч І. І. 
Зміст та технології компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою магістрантів педагогіки вищої школи [Електронний ресурс] / І. І. Драч // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 23. - С. 221-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_23_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 732.234 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Драч І. Ф. 
Олесь Гончар зблизька і на відстані [Електронний ресурс] / І. Ф. Драч // Таїни художнього тексту (до проблеми поетики тексту). - 2013. - Вип. 16. - С. 15–18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tkht_2013_16_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.627 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Драч І. Є. 
Розрахунок інтегрального показника портфеля наукових проектів вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / І. Є. Драч, Н. С. Рулікова // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2013. - № 8. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2013_8_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 449.375 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Драч І. 
Інтеграція змісту, технологічного та науково-методичного супроводу як умова управління формуванням професійної компетентності майбутніх викладачів ВНЗ [Електронний ресурс] / І. Драч // Обрії. - 2013. - № 1. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2013_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.123 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського